موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس، گفت: ورزشگاه‌های جدید را معرفی کردیم اما موضوع و شرایط، در کنترل ما نیست. دغدغه‌های ما دغدغه اهل فن است و الزامات AFC هم قابل چشم‌پوشی نیست.

الزامات AFC قابل چشم‌پوشی نیست/ به میزبانی در خارج از ایران فکر نکرده‌ایم

حسین بادامکی در پایان نشست بررسی شرایط ورزشگاه شهدای شهرقدس برای میزبانی از بازی‌ها در لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت: به نظر من انبوه تماشاگرانی که پیش‌بینی می‌شود به این ورزشگاه هجوم بیاورند، با حضورشان کار را سخت خواهند کرد و باید به این مساله و امنیت خود تماشاگران به طور جدی فکر شود. دور این استادیوم، فضای باز است که کنترل شرایط با توجه به آن، سخت می‌شود. همه ما مطمئنیم که خیلی بیشتر از هشت هزار نفر (ظرفیت اسمی ورزشگاه) به ورزشگاه خواهند آمد.

وی در ارتباط با گزینه‌های مورد نظر باشگاه پرسپولیس، افزود: در اختیار ما نیست که بخواهیم گزینه دیگری معرفی کنیم. بالاخره هر استادیومی در هرجای کشور مشکلات خودش را دارد. اگر بنا بر تصمیم و خواست ما باشد، قطعا دوست داریم در استادیوم آزادی و در حضور هواداران خودمان بازی کنیم. باتوجه به شرایط و تغییراتی که در تیم داشتیم احتیاج به هواداران داریم. کار برای‌مان سخت است و امیدوارم بتوانیم در تهران بازی کنیم.

بادامکی ادامه داد: مسئولان در تلاش هستند که استادیوم شهدای شهر قدس را برسانند و مطمئنم این اتفاق خواهد افتاد، اما ورود تماشاچی با این میزان ظرفیت، کار را سخت می‌کند.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره اظهار نظری مبنی بر احتمال میزبانی پرسپولیس در خارج از کشور، گفت: فعلا چنین گزینه‌ای در تفکرات باشگاه نیست و ما دوست داریم در تهران بازی برگزار کنیم اما این که در چه شرایطی قرار بگیریم مهم است. کمترین حق تماشاگران ما این است که بتوانند بیایند و تیم خودشان را حمایت کنند و از هیجان بازی لذت ببرند. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که این اتفاق بیفتد ولی تا آن میزان که بتوانیم.

بادامکی در تکمیل صحبت‌ها و با توجه به معرفی ۲ ورزشگاه از سوی پرسپولیس گفت: دغدغه‌های ما دغدغه‌هایی است که اهل فن مطرح می‌کنند. در مورد ورزشگاه شهدای شهر قدس توضیح دادم. کنفدراسیون، ظرفیت هواداری پرسپولیس را می‌شناسد و آنها بسیار روی ورود تماشاگران بر اساس ظرفیت حساسیت دارند. از سوی دیگر به درازا کشیدن عدم بازی پرسپولیس در تهران، اشتیاق هواداران را بیشتر کرده است. فقط هم از تهران نیستند بلکه از همه جای ایران می‌آیند. در مورد ورزشگاه امام‌رضا (ع) هم موضوعات خاص مربوط به آن وجود دارد و باز الزامات کنفدراسیون غیر قابل چشم‌پوشی است. به هر حال ما در یک شرایط ناگزیر، ورزشگاه‌ها را معرفی کردیم اما اختیار این مساله واقعا با ما نیست.

وی اضافه کرد: حالا اگر هیچ یک از این امکان‌ها فراهم نشود آن زمان چاره‌ای نمی‌ماند غیر از این که میزبانی در کشور ثالث را دنبال کنیم که اصلا باب میل باشگاه پرسپولیس نیست، به ویژه که آن را اجحاف در حق خودمان و هواداران‌مان می‌دانیم. خیلی از مسئولین در تلاش هستند تا این موارد را به شکلی سر و سامان بدهند اما واقعا از دست باشگاه‌ها کار چندانی ساخته نیست و متولیان امور در این موارد تصمیم‌گیرنده هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.